Güncel ADANASPOR Haberleri

13 Haziran 2012

Adanaspor'da İlk Anlaşma Koray ŞANLI'dan

İÇ TRANSFERDE İLK ANLAŞMA KORAY ŞANLI'DAN

Adanaspor’da iç transfer görüşmeleri başlarken iç transferde ilk anlaşma Koray Şanlı ile yapıldı..Adanaspor ile 2014 yılına kadar sözleşmesi bulunan Koray Şanlı,İstanbul’da Başkan Bayram Akgül ile bir araya geldi ve yeni sezon için parasal anlamda da anlaşmaya vardı.Koray, Adanasporla sözleşmesi olduğunu ve yeniden anlaşmaya vardığı için mutlu olduğunu söyledi.
Ankara’daki final maçına kadar oynadığı maçlarda elinden geleni yaptığını belirten Koray Şanlı,”Son maçta Adem’in iki pozisizyonunda şansızlık yaşadım, üzgünüz, şampiyonluğu gerçekten hak ettik 10 kişi kalmamız dezavantaj oldu.Atmosfer bizi kötü yönde etkilemedi, iyi mücadele ettik, uzatma dahil çok iyi mücadele vardı, bir-iki poızisyonda basit goller yedik.”dedi..
“Ankara’daki atmosferi geldiğimden bu yana sadece Buca maçında gördüm, inanılmaz heyecan ve atmosfer vardı”diyen Koray Şanlı, “Bize büyük destek vardı. Biz hak ettik,binlerce seyirci ile olmadı. İnşaallah bu sene çıkacğız.Bu bizim için büyük tecrübe oldu. Taraftarlarımız bize inansınlar, desteklemeye devam etsinler, direk çıkacağımıza inanıyorum.”ifadelerini kullandı.
Levent Eriş ile kendini yeniden bulduğunu 23 maç oynadığını hatırlatan Koray,”Levent hoca sezona Onur-Tuna ile başladı sonra bana şans geldi ve iyi kullanmaya çalıştım.Devre arası Merthan abi geldi sonra yine bana şans geldi, formayı aldığımda elimden geleni yaptım.Adanaspor’da savunma bölgesindeki tüm oyuncular formaya yakınız kim faydalı olacaksa ve o gün performans kimin iyiyse o oynamalı.Levent Eriş bu sene çok faydalı ve bana yardımcı oldu, geçen yıldan daha iyi olmamı sağladı. 23 maç oynadım, bir tek son maçta başkanıma, hocama ve taraftarımıza mahçup oldum, onu telafi edeceğim.”şeklinde konuşta. Başkan Bayram Akgül’ün de elinden geleni yaptığını dile getiren Koray, başkanın yalnız olduğunu ve başkana destek olunması gerektiğini savundu.
Serkan ŞENYÜREK